Ariana | Blogger | X X

31.12.14

03. I Love It

Kiedy przywykłeś do niczego, niczego nie oczekujesz.- Taniec z diabłem

Witajcie Kochani! Jak tam przygotowania do Sylwestra? U mnie szczerze mówiąc nic się z tego powodu nie dzieje. Wczoraj byłam tylko na zakupach żeby kupić coś do jedzenia i do picia :D Ja spędzam sylwestra ze znajomymi a wy co robicie w ten dzień? Wychodzicie ze znajomymi czy może jednak wolicie siedzenie przed telewizorem? Dzisiaj musiałam wstać wcześnie bo ksiądz po kolędzie chodził i teraz jestem tak nie wyspana jak nie wiem co, a gdzie tam do końca dnia? Masakra. Dzisiaj prace są bardziej różnorodne bo są ikony, sygnatury i jeden nagłówek. Pierwszy raz robiłam takie sygnatury i nagłówek więc nie są one idealne. Macie może jakieś propozycje do następnych prac? Zapraszam do oglądania i komentowania.

   
   
   
   

 
 
 

kliknij aby wyświetlić
http://i.imgur.com/Z1MARIc.png

3 komentarze:

  1. Pierwszy rząd z Bellatrix i obie sygnaturki z Emmą to moje faworyty. Dwie ostatnie prace są zbyt kolorowe. Niby nic złego, a same kolory są jednak ograniczone, ale jest ich jakoś zbyt dużo. Przy Zgredku można to pominąć, ale na nagłówku zbyt dużo się dzieje i to nie modelka znajduje się w centrum uwagi... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturki z Emmą są bardzo ładne :) Ikonki z Bellatrix i te ostatnie dwa rzędy są również śliczne :) Do sygnaturki ze Zgredkiem dodałabym może więcej jakichś stocków i koloryzacje i na pewno wyglądałoby to o wiele lepiej, do nagłówka chyba nie mam żadnych zastrzeżeń chociaż również przydałoby się więcej stocków :)
    Serdecznie pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam cię do siebie.

    // scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu mam okazję nadrobić wszystko. Wiesz, najbardziej spodobały mi się prace z Bellatrix, którą uwielbiam. Szczególnie trzy pierwsze ikonki są śliczne. Z sygnatur kocham wręcz te z Emmą, ale to już Ci mówiłam <3

    OdpowiedzUsuń