Ariana | Blogger | X X

6.5.15

17. This is my story

Czytelnik może żyć życiem tysiąca ludzi, zanim umrze. Człowiek, który nie czyta, ma tylko jedno życie - George R.R. Martin

Witam Was w kolejnym poście. Na początku chce wszystkim podziękować za udział w imprezie i za tak miłe komentarze. Na prawdę zachęcają one do dalszej pracy. Miałam teraz sporo wolnego bo była majówka a potem pisali matury więc miałam czas na robienie prac. Dlatego porobiłam sobie zapasy i będę je dodawać. Niestety jutro trzeba już iść do szkoły. Dobrze że tylko dwa dni i będzie weekend. Taką mamy kochaną panią od angielskiego że już jutro na wstępie robi nam kartkówkę ze słówek. Jak wam minął weekend majowy? Ja osobiście miałam grilla i jestem z tego zadowolona. Nie będę już zanudzać więc przechodzimy do prac. Przygotowałam na dzisiaj 3 sygnatury, 2 blendy, 1 banner i koloryzację (zagubiona gdyż miała być dodana na imprezie). Zapraszam. 





3 komentarze:

  1. bardzo fajne prace :) pierwsza sygnaturka świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace są świetne. Bardzo podoba mi się 2 sygnaturka. :3 Dawno nie widziałam pracy z taką koloryzacją. :3 Zauważyłam, że w pierwszą sygnaturce na twarz modelki pada za mocne światło. Taki mały defekt. Pobieram koloryzację.
    Pozdrawiam! Everlasting Wishes

    OdpowiedzUsuń
  3. Sygnatury <3 pobieram tą z Candice Accolą ^^

    OdpowiedzUsuń