Ariana | Blogger | X X

1.7.15

23. Somebody To You

Nikt nie może zapełnić nieobecności pozostawionej przez inną osobę - Elizabeth Kostova

Na początku przepraszam Was za to że post pojawia się tak późno. Niestety przez ten miesiąc posty będą pojawiały się wtedy, kiedy pozwoli mi na to czas. Od jutra idę do końca miesiąca do pracy więc mój czas będzie ograniczony. Do tego niestety z moją weną jest słabo. I to bardzo. Otwieram ps'a i nic nie potrafię stworzyć. Te prace są zrobione jakiś czas temu. Były na czarną godzinę i widocznie taka nastała. Ale wierzę że wena jakoś przyjdzie i że znajdę czas na zrobienie jakiś prac. Nie zawracam już Wam głowy. Dzisiaj mam dla Was dwie sygnaturki, dwa blendy i dwa bannery. Dziękuję za komentarze i pozdrawiam.




3 komentarze:

  1. Mam zdecydowanie słabość do czarno-białych prac, a ta z Grey'em jest przecudowna! ^^ W nagłówku z Katy podoba mi się ten minimalizm :) Sygnaturka z Carą ma śliczne kolorki. W drugim bannerze podobają mi się te czerwone pasy :D
    Pozdrawiam, Alexxa xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama w tą nie wierzę, ale udało się ;) Zauważam to jak patrzę na długą listę znajomych z gg - którzy już w 99% odeszli.
    Tegoż tytułu dawno już nie słyszałam ;)))
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sygnaturki cudowne - pięknie dobrałeś tekstury.
    Ale to nagłówki są bardzo bardzo przyciągające, tajemniczy Grey, oraz odlotowa i orzeźwiająca w sam raz na tropikalne dni Kate Perry ;)

    OdpowiedzUsuń