Ariana | Blogger | X X

5.9.16

37. Amor Eterno


Na prawdę nie wiem co mam teraz Wam napisać. Zawiodłam na całej linii. Wypadłam z rytmu. Nie jestem pewna czy potrafię jeszcze cokolwiek stworzyć w photoshopie. Prace, które właśnie wam przedstawiam mają już kilka miesięcy. Myślałam, że uda mi się stworzyć coś więcej, aby po takim czasie nieobecności mieć dla was dużą dawkę grafiki. Niestety mi to nie wyszło. Dlatego mam dla was to co mam. Czy dodam jeszcze kiedyś jakąś notkę? Nie wiem. Grafika to moja pasja, ale mam wrażenie, że się wypaliłam. Dlatego jeżeli nic się już tutaj nie pojawi to przepraszam i żegnam się z Wami. 


4 komentarze:

  1. Nie cierpię czytać takich notek ;-; To naprawdę bardzo smutne, gdy grafik się wypala i jego pasja zamiera :< Jestem po prostu rozżalona, bo tworzysz naprawdę cudowną grafikę i bardzo mi szkoda, że odchodzisz... Mam nadzieję, że wena do ciebie wróci i zawitasz u nas jeszcze nie raz. Ja na pewno będę czekać kochana :*
    POZDRAWIAM SŁONECZKO!
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Forain, takie notki są okropne :C Uwielbiam Twoje prace, więc to straszna szkoda, że się z nami żegnasz.
    Co do dzisiejszych grafik, uwielbiam drugi nagłówek!
    Pozostaje mieć nadzieję, że wrócisz... Trzymaj się ciepło! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gawd, jak zobaczyłam w powiadomieniach nowy post, to pomyślałam "o, wróciła!" a tu takie wieści :< Uwielbiam twoje prace, dlatego jest mi strasznie szkoda, że odchodzisz :( Mam nadzieję, że jednak zmienisz zdanie ♥
    Pozdrawiam cieplusio <333

    OdpowiedzUsuń