Ariana | Blogger | X X

9.8.15

26. To nie koniec

Witajcie! Nadszedł dzień w którym zdecydowałam się zawiesić moje małe królestwo. Bardzo długo zastanawiałam się czy zrobić ten krok ale w końcu się na niego zdecydowałam. Z ręką na sercu przyznam że ciężko mi to robić. Jaki jest powód mojej decyzji? Nie potrafię nic zrobić. Kompletnie nic. Otwieram photoshopa, próbuję coś zrobić ale nic mi nie wychodzi. Wszystko ląduje w koszu. Myślę że potrzebuję trochę odpoczynku i wtedy wena mam nadzieję sama powróci. Czasu zawieszenia niestety nie potrafię określić. Może to być miesiąc może być i więcej. Chciałabym Wam wszystkim podziękować za ten czas który do tej pory spędziliście na moim blogu. Dziękuję za wszystkie komentarze. Dziękuję dwudziestu jeden osobom które zdecydowały się zaobserwować mojego bloga. Co do tego gdzie mnie znajdziecie to na pewno na War of Beast oraz na aboutall gdzie znajduję się pod nickiem Blacky. Za parę dni na panda-graphics pojawi się post "Współpraca z Pandą" tam znajdziecie jeszcze prace które przygotowałam z dziewczynami. No nic myślę że to wszystko co mam Wam do powiedzenia. Do zobaczenia za jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz