Ariana | Blogger | X X

18.9.15

27. Hello

Witajcie! Co tam u Was słychać? Nie jest to powrót na bloga ale czułam że powinnam się do Was odezwać. Jak się czujecie z tym że już jest prawie jesień? Ja znakomicie. Uwielbiam tą porę roku. Kolorowe liście, brak upałów i deszcz. Do tego dochodzą wieczory w starym, ukochanym swetrze z książką w ręce i herbatą. I jak tu nie kochać takiej pory roku? Niestety wróciła szkoła a to oznacza tylko jedno. Zupełny brak czasu. Chociaż przyznam że na grafikę zawsze znajdę trochę czasu. Nie mogłabym z niej zrezygnować. Niestety czuję, że sama sobie z blogiem nie poradzę. Nie mam na tyle siły żeby sama go udźwignąć. Dlatego tutaj mam do Was sprawę. Jeżeli ktoś z Was chciałby do mnie dołączyć to możecie do mnie pisać na maila. A może ktoś z Was sam potrzebuje pomocy na swoim blogu to także chętnie Wam pomogę i do Was dołączę. Nie jestem może jakąś wybitnie zdolną graficzką ale staram się jak najlepiej. Jak coś to piszcie na maila: desarrii@gmail.com.

Przy okazji chciałabym Was zaprosić na mojego nowego bloga shotsofthemoon.blogspot.com znajdują się na nim moje własne przemyślenia. Może komuś z Was się spodoba.

No myślę że to na tyle. Nic więcej do dodania nie mam. Do zobaczenia, kiedyś tam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz